Alle verf die uit voorraad geleverd is mag, mits ongeopend en gebruikt, retour gezonden worden. Verfkleuren die op maat gemaakt zijn kunnen niet retour gestuurd worden. Wil je een bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op.
prijs/kwaliteit
vanaf €50,-
binnen 1 werkdag
Klanten geven ons een 9.4
Archieven: FAQs
Kan ik mijn bestellingen in de avond of in het weekend laten bezorgen?
Helaas bezorgen wij alleen tijdens reguliere werkdagen en bezorgtijden. Dat betekend dat we niet in het weekend bezorgen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling aan te nemen?
Indien er niemand thuis is om de bestelling aan te nemen, neemt onze bezorgservice het pakket weer mee. Je ontvangt dan een briefje in de brievenbus met daarop een mogelijke vervolgactie.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Waar blijft mijn bestelling?
Thorndown bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Artikelen die op voorraad zijn worden binnen 1 werkdag verzonden. Wanneer je op vrijdag of zaterdag besteld kan het dus zijn dan je je bestelling pas aan het begin van de volgende week ontvangt.
Ik heb mijn bestelling binnen, maar niet alle artikelen zijn geleverd.
Het kan voorkomen dat een bestelling in verschillende pakketten geleverd wordt in verband met verschillende formaten of gewichten. Daardoor kan het voorkomen dat een deel van de bestelling anders ingedeeld wordt door de bezorgdienst en dus ook op een ander moment geleverd wordt. Mocht het zo zijn dat een deel van je bestelling (nog) niet […]
Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Onze koeriersservice bezorgt alleen van maandag tot en met vrijdag en doet dit volgens vaste routes. Daarom kan je bestelling niet op afspraak worden bezorgd.
Kan ik mijn bestelling op elk gewenst adres laten bezorgen?
Jazeker. Je kunt tijdens het bestellen het bezorgadres aangeven voor je bestelling. Dit kan bijvoorbeeld je thuis- of je werkadres zijn. Je kan je bestelling helaas niet naar een postbus laten sturen.
Kan ik ook in het buitenland laten bezorgen?
Wij bezorgen onze verf uitsluitend in Nederland en België.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Nee, je kunt uitsluitend via de website bestellen bij Thorndown. We kunnen je wel telefonisch te woord staan en helpen bij eventuele vragen. Zie hiervoor onze contact pagina.
Ik krijg geen bevestiging van de bestelling, wat moet ik doen?
Als je niet binnen een werkdag een mail van ons ontvangen heb, controleer dan eerst de spam map of “Ongewenste e-mails”. Heb je geen mail van ons in die map? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Omdat wij onze orders heel snel verwerken, kan het zijn dat een geplaatste bestelling niet meer te wijzigen is. Neem contact met ons op om te kijken of de bestelling al verwerkt is, dan kijken we samen naar een mogelijke aanpassing van de bestelling.
Moet ik extra bijbetalen voor iets wat nageleverd moet worden?
Nee. Als Thorndown iets moet naleveren betaal jij daarvoor niet de verzendkosten.